lejlis

Alla inlägg under september 2012

Av Alice - 23 september 2012 11:32

Hej hej!


Här kommer dagensmoviestar!


 


Tea (Kan nt göra det där tecknet XD )

Känner nt Tea men hon fyller år idag så kan väl ha med henne? XD


Så ge henne nu en auto eller prisent! Jaja, nu tar vi Veckans Tema!


 

Öppen Skicka in din film inom 5 dagar och 12 timmar


Så kom igen! Skicka in en film ;) Man vet aldrig! Du kanske vinner?!

Men nu kommer veckans nyheter!


 

Här är Kissy! Hitta henne i en artbok! Ni har säkert hört att Kissy är "Borta" Vad jag vet har hon blivit AVSTÄNGD!!   Ni kanske också hört att hon har en ny gubbe som heter:

Starie 00 <3

eller något såntdär! Det är inte sant! Har du sett hennes pratbubbla?! Sådär skulle inte Kissy skrivit! Det vet jag även fast jag inte känner henne! Ni kanske också hört ryktet om "Coola Cao" Vissa tror att han hackat Kissy! Men ingen vet säkert vad som hänt med Kissy! Massor har gjort artboks om henne och sådant! Och om man hittar henne i en gammal artbok kan man inte trycka på henne! Det sägs också att Moviestar "Råckat" stängt av henne! Det är jätte tråkigt och den här nyheten kan fortsätta i en månad typ eller MER! Men vem vet?! Jo Kissy! Och vi kan inte skapa artboks om henne bara för vår sorg om henne!


Det var det! Nu övergår vi till:

DAGENS BILD!! 8D


 


William i Biograf chattrummet 8D

Men nu kommer dagens Film!


 

En jättebra film! Om du vill ha lite humor och kärlek kan jag gott rekomendera denna film! Ni ser ju vad den heter kängst ner ;) Hon som gjort filmen heter Samantha09


Men nu kommer veckans låt!


Ursäkta om det nt går att se videoklippet ;S Men om inte så kan du hitta låten på Youtube.com


Här är länken!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WA4iX5D9Z64


Så! Det var nog allt! Det blev ett långt inlägg :B



VI SES!



Av Alice - 23 september 2012 11:28

Heejj!


Tänkte ha dagens moviestar och sånt där ;D Det består av:


VeckansLåt

Dagensmovestar

Veckans Tema (På MSP)

Dagens/Veckans Nyheter (om det fin någa XD)

Och sist och inte minst:

Dagens Bild!


Nu får ni minsan hämta papper och penna och skriva upp den lilla listan! BD Jaja, jag tänkte börja med det redan nu 8D Så nu får vi låtsas att det kommer ett nytt inlägg XD Eller nej jag gör ett nytt inlägg 8D Vi ses!

Av Alice - 22 september 2012 18:45

Hej! Letta runt lite och hitta en blogg där det stod hur man enkelt skulle få in bilder på bloggen och jag hoppas storleken blir bra! Här kommer en bild som gjorde!


  Yeyy! Det blev bra!! Lite senare ska jag testa att göra en header av det men jag får en tanke om att det inte kommer gå bra...


Men om ni undrar hur man gör så har jag länken till bloggen!

Karrro&Mejla.Bloggplatsen.se


Sedan söker du på inlägget:


Sätta in bilder från msp ;D


Glöm inte smillysen där!

Jaja, nu ska ni nog få bättre bilder att titta på   


LEJLIS....///






Av Alice - 16 september 2012 08:47

PRECIS som rubriken säger:


GODMORGON? O.O


Kan man säga det Kan man säga det när klockan är 09:04 ?

KLART MAN KAN!! XB (Ny smilly jag hittat på XB) Mammas och pappas kompisar ska ha en liten fest och vi ska bara komma över och lämmna prisent och vara där en stund sen åker vi hem ;D Ställde klockan på 8.00 men mamma väckte mig innan XD Har chattat lite med min "NYA" bästa vän Rosie på MSP och det visar sig att hon är finländsk XD Kul! Det är skönt att chatta med henne! Nu ska jag säga ett par chattkompisar (På MSP)


Eric

Elisabet

Rosie

Luna





Och ibland chattar jag bara med några jag redan är vän med XD


Elisabet är min Bästis IRL och vi håller kontakt på Skype och MSP! Och såklart kommer hon hem till mig ibland XD


Tänker lägga upp en novell från Julia Hemsidan, om det går att kopiera dom alltså!


Nu kommer en bild! Men som sagt är jag inte super på bilder så ni blir tvungna att trycka på den för att få den förstorad XD


Ska skapa en kategori med noveller nu!


PUSS OCH KRAM!!


 


Av Alice - 15 september 2012 15:04

Hej!

Glömde lösenordet, så fick greja lite men nu har jag ett ;) Jaja, Älskar lördagar! Man blir så avslappnad men samtidigt stressad över att: ÅHNEJ! IMORGON ÄR DET SÖNDAG OCH SEN SKOLA!!"#KATASTROF!#"


Idag tänker jag kela framför datorn några timmar om inte mamma säger till mig   


Jag tänkte också sticka till ICA NÄRA och köpa lite chokladkakor 8D Och som vanligt ska jag också titta på teve, vi ska se serien Fridlyst, Op! Pausade bloggningen gick och handlade som jag sa ;) Nu är min kompis (Dream) hemma hos mig så kan nt blogga mer ;)


Puss och kram ;)

Av Alice - 8 september 2012 11:12

Häj, Häjj! 8D Såe.. Dåe Har Man skaffat sig en MSP blogg 8)


Okaj, kan vara lite småseg på bilderna 8D Men, det enda som har hindrat mig för att göra en MSP blogg är bilderna ;D Men Nu Har jag lärt mig hur man tar kort på skärmen ;D Man håller inne alt och ins prt SC


Och Sen går man till Paint och klistrar in det ;) Men, Det kommer nog bli bra ;) På MSP heter jag:

lejla:) 123


Så Kalla Mig Gärna Lejlis Även fast jag heter Alice ;)


Oj, oj! Nu är visst inlägget slut kära läsare ;) Men Skriver mer sen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta spelar du MSP?
 Varje dag!
 Varanan dag.
 Beror på mitt humör
 Håller på med med mycket, så bara tillfälligt!
 Inte så ofta...
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards