lejlis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alice - 11 oktober 2012 16:30

Hej!


Rubriken stämmer! Linn har gjort en header till min blogg som ni ser ;) FIN VA?!! 8D SJÄLV ÄLSKAR JAG DEN!!!

Bad hennes göra nästa header till min blogg när jag tröttnat på den här :)


Här är hon!

 

Hon gjorde den igår men hann inte skriva ett inlägg då :p Så bilden är gammal ^.^

(Från igår alltså)

Jajja... Testa Pxlr.com lite igår... Men vet inte om jag kan lägga in bilden.. *testar*

Nix.. Funkar inte... Ska testa imorn eller senare :) Har inget speciellt att blogga om... Och förlåt för förseningen på den lovade novellen :p Är dålig på att lova delar på noveller :D Jaja, ska skriva del 1 nu!


Ses!


Av Alice - 5 oktober 2012 13:47

Hej!


Rubriken stämmer.. Är nämlingen kär i en Kille som heter Arvid och går i min klass. Lisa (min bästis) Eller isätller för att skriva alla namn gör jag en liten ordlista:


K:Kevin (Lisas Pojkvän)

A:Arvid som jag är kär i!

L: Lisa min bästis!

T: Tuva min vän som är med mig och Lisa med!

TF:Tillfäliga personer.

J: Jag!


Vi har siming på Onsdagar och en Onsdag på Arena (Badhuset heter så! Om man bor i Skövde XD )


Vi var på väg tillbaka till skolan. Vi stod i led och Kevin sa att Arvid tyckte jag var sötast i klassen!! Förut hade jag varit lite kär i Arvid men gav upp eftersom jag inte hade något helst tecken på att han var kär i mig! Men det dagen.. Då förändrades det! Jag hade mer hopp om att han var kär i mig... Och Lisa som var kär i Arvid men som redan har en pojkvän! Hon var kär i Arvid då! Men inte nu! (Puh!)


Sen idag.. Jagade vi Arvid! Och jag som ÄLSKAR att ta mössor tog han mössa XD


Sedan jagade killarna oss lite... Igår hade Arvid ritat en jättefin grej som jag inte kom ihåg... Men den var söt!! Typ alla ville ha den (JAG OCKSÅ! 8D) Sedan la han den i min låda!!! Men sen Hugo!!!   Han var så ivrig och ville ha den så han öppna min låda och tog den!!! GAH!! Sedan fick Arvid tag på den och la den i KEVIN LÅDA!!!!!!!!!!!! BLIR SÅ ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jaja, idag så sa Lisa till mig (En TOPPHEMLIG sak sa hon XD Men berättar den för er om ni inte skvallrar!!!)


Att ngn kille fråga Arvid vem som var snyggast i klassen... Gissa villket namn han sa!!


ALICE!!!!!!!!!


Jag blev jätteglad!! Arvid hade ritat en super göllig björn (som han ritat av!) Den var jätte söt men benen på pappret var rivet men jag tejpade ihop med och frågade om jag fick den! Det fick jag! Han är söt gullig och snygg! Han är världens bästa kille!!! Typ... Det fins fler! Fast han är en av dom<33


Sedan känner jag mig så trygg med honom! Liksom att jag är nära... Att få veta om han är kär i mig... Första dagen jag hade min mobil i skolan tog jag kort på honom!! Och lite andra klasskamrater... Har han som skärmsläcks bild på mobilen! När jag hade gett upp och inte var kär i honom hade jag bytit bild på eld... Men sedan den dagen på Arena så bytte jag till honom igen! Bara Lisa och Tuva vet att jag har han som skärmsläckare på bilden... Nu vet ni också det! SKVALLRA INTE!! Jaja, nu ska jag skriva en novell på min nya Kategori jag gjorde i går! Gillar inte att visa upp bilder på mig själv på internät.. Men funderar på det ^.^ Har ganska solbränd hud... Men ÄLSKAR mitt hår<33 Jaja, jag lovar inte!! Jag måste ha ngn som tar kort på mig.. Och det blir nog pappa eller mamma! Vet inte! Jaja! När ni läst inlägget slår jag vad om att novellen fins uppe!








Av Alice - 3 oktober 2012 18:00

Hejhej! Tänkte börja med en dagboksnovell :P Jag gör helt enkelt en kategori för noveller sen skriver jag en novell där ;) Har spelat lite The Sims 3 ;) Och MSP ;)Fast först nu ska jag stänga av Simset och sedan skriva novellen om jag hinner villket jag inte är 100 % på! Jaja, det blev ett kort inlägg :) Men det kommer mer imorn/snart!


18:04 HÄLSNINGAR :D

Av Alice - 2 oktober 2012 15:59

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta spelar du MSP?
 Varje dag!
 Varanan dag.
 Beror på mitt humör
 Håller på med med mycket, så bara tillfälligt!
 Inte så ofta...
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards