lejlis

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Ny header av Linn_112 "ÄNTLIGEN!!! 8D"

Av Alice - 11 oktober 2012 16:30

Hej!


Rubriken stämmer! Linn har gjort en header till min blogg som ni ser ;) FIN VA?!! 8D SJÄLV ÄLSKAR JAG DEN!!!

Bad hennes göra nästa header till min blogg när jag tröttnat på den här :)


Här är hon!

 

Hon gjorde den igår men hann inte skriva ett inlägg då :p Så bilden är gammal ^.^

(Från igår alltså)

Jajja... Testa Pxlr.com lite igår... Men vet inte om jag kan lägga in bilden.. *testar*

Nix.. Funkar inte... Ska testa imorn eller senare :) Har inget speciellt att blogga om... Och förlåt för förseningen på den lovade novellen :p Är dålig på att lova delar på noveller :D Jaja, ska skriva del 1 nu!


Ses!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Pip

Av Alice - 5 februari 2013 16:30

Hejsan! Ville blogga lite, men ingen bild för är på iPad:en. Vet kommentaren är inte alls intressant, men skit i det! Jag prenumererar på en tidning som heter Julia, och idag så fick jag tidningen i brevlådan! Blev jätteglad!! Så har snart läst ut d...

Av Alice - 26 januari 2013 12:36


Hejsan ;) Japp, som ni säkert ser har jag skapat en ny kategori: Bilder Ja, på denna kategori kommer jag som sagt lägga upp bilder, mest på msp! Här kommer en bild på min nya tvilling ;)      <--- Jag! :B Förresten, har testat att göra...

Av Alice - 20 januari 2013 16:14

       KOMMENTERA ;)

Av Alice - 7 januari 2013 17:58

Hej! Kom precis hem. Här kommer bilder på det jag köpte :) ...

Av Alice - 7 januari 2013 14:41

Hej! Ja, Dålig uppdatering som ni säkert märkt. Men har varit så upptagen med msp :B Och jag har levlat! Till lvl 6! Är i stan och bloggar från mobilen. Här kommer en gammal bild c:...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta spelar du MSP?
 Varje dag!
 Varanan dag.
 Beror på mitt humör
 Håller på med med mycket, så bara tillfälligt!
 Inte så ofta...
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards